La Fageda va presentar a la Fira Alimentaria diferents novetats, entre les que destaca el llançament de nous iogurts i el redisseny de l’embalatge dels mateixos. Tant pel que fa la renovació del packaging com a las noves referències de làctics, es tracta de la innovació més notòria que s’ha produït en els 23 anys de fabricació i comercialització de iogurts “La Fageda”. Les 3 noves referències són el iogurt sense lactosa i dos desnatats edulcorats amb stevia: natural i amb gust de maduixa.
La sortida al mercat dels nous productes, prevista per a la propera tardor, respon a una demanda dels consumidors desitjosos d’ampliar la gamma de desnatats, de manera que es mantingui la cremositat característica dels iogurts sencers. Els nous desnatats s’edulcoren amb stevia natural i per tant no tenen contingut calòric. D’altra banda, s’atén una aspiració del col·lectiu d’intolerants a la lactosa, oferint-los un iogurt que manté tota la proteïna i el gust del iogurt original.
Amb la nova gamma de iogurts i postres, La Fageda arriba a les 21 referències. Les vendes de làctics durant el 2015 han estat de 14 milions d’euros, un 2% per sobre de l’any anterior.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada