Un bon exemple de campanya de captació de nous socis que destaca
el treball en equip i que implica al territori
el treball en equip i que implica al territori
Visiteu: www.santtomas.cat/carnetsoci
NOTA DE PREMSA
Dimecres 30 de novembre a ¼ de dues del migdia, el president de l’Associació Sant Tomàs; Toni Ramírez, el director de comunicació de l’entitat; Jordi Llauradó, el responsable del voluntariat i atenció als socis, Jordi Molas i el Director de Zona de Vic de CatalunyaCaixa; Sr. Jesús Sanz Pradas han presentat la campanya per la captació de nous socis, a Vic.
Emmarcat pel Dia Internacional de la Discapacitat del proper 3 de desembre, l’Associació engega una campanya per trobar nous socis que es vulguin adherir amb el seu suport a l’Associació Sant Tomàs.
La campanya rep el nom de: l’equip et necessita, ajuda’ns a guanyar! . Jordi Llauradó, com a responsable de comunicació de l’entitat, ha explicat que juntament amb els dissenyadors, es va voler trobar un paral·lelisme entre el què pot arribar a ser un equip de futbol i l’Associació com Sant Tomàs, on el treball en equip és cabdal pel seu funcionament.
L’objectiu del briefing era clar: trobar més socis que vulguin ser partícips del projecte de Sant Tomàs, i que aquests al mateix temps puguin gaudir d’uns avantatges. Aquests avantatges es plasmen amb l’obsequi d’un llibre, aportat per RBA editors, i donar l’opció al soci de fer-se un carnet identificatiu que permetrà obtenir uns avantatges i descomptes a un ampli ventall d’establiments de dins i fora de la comarca. Qualsevol soci ho pot sol·licitar a través de la web www.santtomas.cat/carnetsoci o a les oficines centrals de l’entitat.
El responsable d’explicar els detalls del carnet, una targeta de crèdit Mastercard, ha estat el Director de Zona de Vic de CatalunyaCaixa, el qual ha explicat que la targeta és gratuïta per a tothom, és a dir, sense comissions i que CatalunyaCaixa permet vincular la targeta a qualsevol compte de qualsevol altre entitat financera.
A més, els titulars de les targetes gaudeixen d’avantatges, com un 3% de descompte en gasolina a les estacions de servei BP o la participació en el Programa Més Per Tu, el qual genera punts, en base a l’ús de la targeta, que es poden bescanviar per diners en efectiu, obsequis d’un catàleg de regals, entrades d'espectacles i descomptes promocionals. Altres avantatges vinculats a la targeta són poder gaudir de condicions financeres preferents, obtenint una millor remuneració en dipòsits, així com un millor tracte en comissions. A més, el titular podrà gaudir de descomptes en entrades i espectacles a través del servei Telentrada.
Jordi Molas, el responsable de voluntariat i atenció al soci ha explicat la importància de la vinculació d’aquesta trentena d’entitats i totes les que s’hi vulguin adherir. També ha remarcat que un 0,1% de totes les compres que es facin mitjançant el carnet financer de Sant Tomàs, s’ingressaran al compte de l’Associació. O sigui, com més s’utilitzi la targeta, més ingressos per Sant Tomàs.
Per part seva, el president Toni Ramírez, ha mostrat la seva satisfacció pel llançament de la campanya. Ha agraït la implicació de CatalunyaCaixa i de totes les més de 30 entitats adherides al descompte i ha demanat la col·laboració de tothom per fer-se soci de Sant Tomàs. També ha volgut remarcar que l’Associació no feia una campanya d’aquestes característiques des dels anys 70 quan, a través d’una campanya de captació de fons es va poder comprar la finca de Sant Tomàs de Riudeperes, a Calldetenes.
La campanya comptarà amb cartells i tríptics que es podran veure per tota la comarca. Un restyling de la web per donar-li una nova imatge i el suport de les xarxes socials com és el facebook, que ja està en marxa des de fa uns dies. S’esperen aconseguir 500 socis, entre empreses i particulars, des d’ara fins a finals de 2012.
Després de la presentació oficial de la campanya, s’ha aprofitat per fer una foto de grup amb tots els comerços, empreses i entitats assistents.
Font: Comunicació Sant Tomàs
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada