Autor: M.A.
Actualment les
accions de comunicació 2.0 estan integrades a la majoria de plans de
comunicació de les organitzacions. Les xarxes socials han posat sobre la taula inquietuds
sobre on són els límits d’actuació de les organitzacions i dels usuaris en l’intercanvi
d’informació. Temes com els límits al dret de la intimitat i la imatge, la suplantació
d’identitat, la protecció de dades, etc. han pres una nova dimensió.
Sinergrup i Clade, han fomentat, de manera conjunta i
coordinada, la creació d’un Grup d’Interès Mutu (GIM), per treballar aspectes
jurídics vinculats a comunicació 2.0., a través d’una sessió formativa organitzada
en col·laboració amb el despatx d’advocats internacional Baker&McKenzie, que va tenir lloc el
passat dijous, 6 de juny a Barcelona, i a la que van assistir-hi una trentena de
professionals.
La sessió va recollir, amb exemples i casos, recomanacions que els
directors de comunicació, directors de persones i directors generals han de
tenir en compte per evitar conflictes amb la gestió de persones, protecció de
dades, propietat intel·lectual, dret a la imatge i l'honor,etc.
La valoració dels participants ha estat molt positiva, i des de
Sinergrup i Clade ja pensen en endegar altres grups d’interès mutu i de
col·laboració.
D'aquesta manera, Clade ha formalitzat l'activació d'una eina
estratègica, els GIM, i que marca la nova etapa del grup buscant la intercooperació
més enllà de les organitzacions membres.
Sinergrup, per la seva part, respon a la necessitat, de les
entitats associades, de millora de la gestió a l’hora d’afrontar els reptes de
futur, i a la convicció que la millor manera de fer-ho és compartint valors,
anàlisis, coneixements i experiències, per aprofitar les sinèrgies que es
produeixen quan s’estableixen aquests mecanismes d’interrelació.
Font: M.X.Comunicació Sinergrup
1 comentari:
Va estar una sessió molt interessant!!
Publica un comentari a l'entrada