“És més nítida, més clara, més moderna, i pensem que identifica molt bé tant els productes com la marca”, així defineix la Silvia Domènech, directora comercial i de màrqueting de La Fageda, la nova imatge del packaging, que aquest setembre estrenen els nostres iogurts i postres. El nou “vestit” dels lactis conserva les tradicionals estovalles amb quadres blancs i blaus, tant associades a la nostra marca. El disseny d’aquestes estovalles, la disposició i colors de la resta d’elements i la nova informació que s’hi s’incorpora, són les virtuts que han fet possible el salt qualitatiu.
El packaging o embolcall, elaborat amb cartró reciclat, és la manera més objectiva i propera de contactar amb el consumidor, informant-lo dels trets característics que identifiquen la marca de iogurts La Fageda, així com dels seus ingredients i propietats nutricionals. El disseny dels nous packs s’anirà renovant, ja que aquests inclouen un espai per a novetats comercials o propostes de territori. Es tracta per tant d’una eina de comunicació imprescindible quan no es fa publicitat, com és el cas de La Fageda.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada