El 6 de maig es va posar en funcionament el formulari electrònic per sol·licitar la Targeta acreditativa de la discapacitat. Amb aquest nou sistema de tramitació, la ciutadania pot relacionar-se amb l'administració sense necessitat de desplaçar-se a les dependències departamentals ja que pot iniciar i fer el seguiment de l'expedient per mitjans electrònics.
Aquest projecte forma part del pla d'actuació departamental per donar compliment a l'Acord de Govern de 12 de juny de 2012, pel qual es fixa el 31 de desembre de 2014 com a termini màxim per possibilitar l'inici de tots els procediments administratius per mitjans electrònics.
Podeu trobar tota la informació sobre la tramitació electrònica de la Targeta de discapacitat a l'Oficina Virtual de Tràmits (OVT).
Avantatges vinculats a la Targeta acreditativa de la discapacitat.
Avantatges vinculats a la Targeta acreditativa de la discapacitat.
Font: web del Departament de Benestar Social i Família
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada